Vit Iphone 3Gs, 16gb till salu!


Det svarta på mobilens skärm (bilden till höger) är skuggan från mitt finger!


Ska sälja min vita iPhone 3Gs, 16gb nu då jag nu fått en iPhone 4 och har därför ingen användning för denna! Den är låst till 3 men är lite lite över ett år, vilket betyder att den går att låsa upp ifall det är någon som vill köpa den men ej vill byta från sin operatör till 3!

Till mobilen förljer självklart boxen den säljs i + bruksanvisningar, laddare, usb kabel och headset. Jag skickar även med 7 skal med olika motiv. Allt från blommor till dödskallar! (bilder på dessa går att få via mail. Säg till isf)

Nypris på mobil: 6100kr (kvitto finns)

Nypris på skal: 50 till 150 kr/st

Mitt paketpris: 2300kr!

Vid intresse och frågor:
maila mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: fia

haha, ja det är inget man vill göra faktiskt, uschi.. jag avskyr blod, nålarna går bra men blodet.. åhh.. sen när man känner hur det sugs ut, yääk!!



haha, ja, dopet blir roligt! wiho, ni kan ju också ha erat i sommar ju, mysigt som bara den!

Hoppas också att hon kommer ut snart, =)

2011-05-04 @ 20:33:53
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag hade otroligt gärna vilja ha den Linda, men jag vågar inte lägga så mycket pengar just nu då det är lite fattigt inför sommaren då man är student och inte får någon csn =/

2011-05-05 @ 23:02:37
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0