Trött och åter trött

Är gött sliten och jag bara njuter av tanken av att vi faktiskt nu ska sätta oss och äta och bara slappa i soffan till Pirates of the Caribbean - At the world's end (3:an). Bara ligga still är skönt! :P Låter jättelat men idag har jag haft en lite halvlat dag då magen velat ge sammandragningar så fort jag "ansträngt" mig. Men har iaf haft en superdag med lilleman Elliot och mamma. Blev massa lek, lite gungning och bilåkning! Det va jättekul att dansa och sjunga idag, busfröt :)

Ska springa och ta upp pommes ur fritösen nu och sedan dra igång filmen.
Mer snack och annat efter filmen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Linda :) vet inte om du minns mig men var med Sofie till dig när du piercade oss i överläppen , när vi tog en ögonbrynspiercing för att vi inte hade annat ;) .. Har iaf läst din blogg då och då och tänkte ge dig en liten present till dig o lilltjejen :) köpte nämligen både pojk och flickkläder men nu vet jag att jag väntar en pojke och då tänkte jag på dig , att du kanske ville ha dom flickläderna ? Du kan väl svara på min blogg i ett inlägg om du skulle vilja ha kläderna :) kramkram

2011-05-24 @ 20:21:01
URL: http://hannamollers.blogg.se/
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Det blev inget städ då, förstår jag ;) eller?



oj, nu är det nära du :) nervös eller?



men bra att du tar det chill med ju, när det snart är dags ju, jaa, det behövs ju det med jaa.. joo men precis :) simma lungt hörru :p

2011-05-24 @ 20:37:32
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ja visst :) , vecka 21 nu så är ju ett tag kvar men början var lite jobbigt med allt illamående men nu mår jag hur bra som helst :) det är så mycket verkligare nu när det sparkar och har sig på dagarna , hur mysigt som helst :) hihi!

Det jag är lite rädd för är att vara höggravid på just sommarn men får försöka svalka mig så mycket det går :P ..

Har bilder på kläderna jag kan leta upp och skicka , det är en pyjamas , en baddräkt och någon body !

Krama

2011-05-24 @ 23:21:10
Postat av: Hanna

Ja visst :) , vecka 21 nu så är ju ett tag kvar men början var lite jobbigt med allt illamående men nu mår jag hur bra som helst :) det är så mycket verkligare nu när det sparkar och har sig på dagarna , hur mysigt som helst :) hihi!

Det jag är lite rädd för är att vara höggravid på just sommarn men får försöka svalka mig så mycket det går :P ..

Har bilder på kläderna jag kan leta upp och skicka , det är en pyjamas , en baddräkt och någon body !

Krama

2011-05-24 @ 23:21:30
URL: http://hannamollers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0