Top model

Sitter och kikar på det men ska strax göra mig iordning. Ibalnd känner jag att jag skulle vilja få en makeover och se vad de skulle göra med hår och så, dock är jag nog liiiite för feg för att låta någon kanske klippa av mig håret. Iaf till en sån där extremt kort frisyr. Jag gillar långt hår. Jag skulle verkligen behöva klippa mig men känns som allt hår försvinner, även om man bara tar någon cm :P Men ska väl ta tag i det där och klippa mina toppar någon dag iaf. Klipper mig själv så slipper det bli mer än vad jag själv verkligen vill!

Om man skulle få en makeover, undrar vilken färg de skulle göra på håret. Jag är ju så van att vara mörkhårig så om de skulle göra mig blond så skulle det kännas jättekonstigt :P Tro det eller ej men jag är ju blond från första början, men känner själv att det är de mörka färgerna som passar mig bäst. Eller är det där bara en vane sak tro? Hur som helst så håller jag mig till mörkt, trivs bäst i det! Men det är alltid kul att kika i hårtidningar och drömma sig bort lite! ;)



Men ska se om jag kan få mitt lilla råttbo att bli rakt och glansigt nu. Sen blir det att åka med Josefine A till stan en sväng. Får se om man kanske kan träffa Malin lite senare också. Va allt för längesen! Ha en bra dag att goa läsare. Tusen tack för era kommentarer. De värmer :)


Kommentarer
Postat av: fia

tack!



oooj, det där med att bli klippt har jag helt och hållet glömt bort, åhfyfan, men man kan ju hinna bli bedövad som tur är.. men usch, jag hoppas att ingen av oss behöver bli klippta :(

2011-05-06 @ 12:05:48
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

ja jag tror fasiken att mamma också blev klippt när hon skulle få mig eller någon utav mina syskon. måste fråga henne sen...

haha jo men det är nog lite så också att man itne bryr sig för stunden, sen är ju saxen pyyyytte liten!

Bara man känner sig helt återställd sen, man vill ju inte känna sig helt trasig där nere för resten av livet :(

2011-05-06 @ 12:12:50
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

haha nej fyyyy! usch, nää. hahaha, vad hemskt alltså, nej usch, nu tänker vi inte mer på det tycker jag! =) haha

2011-05-06 @ 12:26:13
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0