Tomorrow tomorrow!

Dåså, då va filmen slut. Älskvärd minst sagt. Satt och tänkte på min bil just, ska iväg och hämta upp Shippe som är snäll och hjälper mig med bilen imorgon. Han har grejat med den idag en hel del, eller ja det hade tagit 2 timmar att få bort EN skruv. Bra bil? Naa.. Shippe va knappast nöjd över den när han ringde :P haha. Men snällt av han att hjälpa mig iaf. Imorgon ska vi iväg och få spindellederna urpressade och de nya i pressade, om jag inte minns helt fel? Detta med att greja med bilar är ju inte riktigt min grej. Men ombesiktning på den när detta är gjort ska ju göras så skönt att få det ur världen. Sen är det bara att brumma och köra menar jag!

Annars idag då så har jag ju som sagt passat Elliot. Mamma va snäll och tog honom första timmen idag då jag försov mig som jag skrev tidigare i morse. Tur att jag har henne så hon kan ställa upp :) Tack mammi! Efter att vi passat E så blev det till affären och handla innan hemfärd. Blev endel gottit till herr Johansson nu när jag tänker efter. Men även jag kan väl va glad i glass ibland, fast jag föredrar mjukglass eller kulglass. Nåja nog om dessa gottigheter. Ska skära upp lite melon så jag kan ta min medicin. Glömde ta den till maten förut och är alldeles för mätt för en macka eller liknande till nu så lite melon borde funka. Imorgon är sista dagen jag ska ta medicinen och då ska bakterierna i urinet vara borta.

Trots att jag är trött så är en bra dag idag, 4 veckor exakt till lillans BF och imorgon vaknar jag för lite ärenden och sedan bio med älskling! Vi går dessutom in i vecka 37. 37, hör vad mycket det låter :) JA, så även imorgon blir en bra dag, en dag med massa mys för mig och min kärlek! Han sa precis att han längtar så tills lillan ska komma. Vi båda är så nyfikna på hur hon kommer se ut. En blandning mellan oss, vad tror ni det blir? ;) hehe. Nåja, hon blir eller är vårt allt oavsett vem hon är lik och inte. Vårt lilla hjärta :) Tack alla ni som kommenterar och mailar era lyckoönskningar, blir himla glad av dem! Blir även glad för era kommentarer över lag. Allit lika kul att läsa!

Men nu kryper jag ner i sängen med Krikke för lite Big bang theory. Hur bra? :)


Kommentarer
Postat av: emma

Jag satt precis och tänkte på att det inte ALLS är långt kvar :D och att, om ni går över tiden med lillskruttan så kommer jag vara i Karlstad, tänk om jag är där när hon kommer, åh! Det hoppas jag nu :D hihi! Jag är ju där 23-27 juni!



Ska bli så roligt att träffa denna lilla, nya, vackra varelse, och hon kommer vara en sockersöt prinsessa, med linda som mamma! <3

2011-05-25 @ 09:50:05
URL: http://emja.webblogg.se/
Postat av: mammi

Det kommer en vacker tjej:)

2011-05-25 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0