Tillbaka en kortis

Halvligger i soffan och känner att det börjar bli väldigt varmt. Ska nog lägga mig i sängen om en stund och sätta på en film. Har lite ont i magen så kan va skönt att vila lite. Idag sov vi ganska länge här hemma, lite ovanligt för att vara mig numer som oftast vaknar ganska så tidigt om dagarna. Men det va skönt att få sova ut efter att ha jobbat natt i två dagar nu. Fick ta garderoben igår också då jag fått i uppgift att lära upp Michan på jobbet hur entrén och de funkar så jag fick ta garderoben och sätta henne i entrén. Så i 2 dagar har jag stått upp på jobbet och det känns lite i ryggen men vad gör det, jag tycker det är lite skönt att härda sig lite faktiskt :P

Nej, ska lägga mig i sängen nu. Idag har mina händer en riktig vattendag. Gör ont så fort jag ska nypa åt med fingrarna/handen. Blah, så kan det va!


Kommentarer
Postat av: emma

Kan du inte ta kort på händerna? :D haha är nyfiken!

2011-05-22 @ 18:37:13
URL: http://emja.webblogg.se/
Postat av: fia

Haha tack! :)



ja, det är sjukt hur mycket en kvinnas kropp klarar av, trots att det gör så sjukt ont så är det som att det är en slags smärta vi tjejor är födda för att klara av! Helt sjukt :) ska bli så kul att läsa din sen! :)



Haha, dom gräääver verkligen, helt sjukt, snurra runt och ja, haha. galet!

2011-05-22 @ 18:41:44
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: ida

nää de klart, men ska jag dela min birthday med nån så skare vara din lilla plutta ;) haha.



ja det brukar hjälpa bäst, bara skrika ut allt. uhhhh jobbigt är det :( <3

2011-05-22 @ 19:28:51
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0