Till alla er som vaknat på fel sida!

Krikke visade mig lite tatueringar igår som låg på en sida och jag kan väl säga att det är knappast var en sida för de finaste tatueringarna man sett. Sidan bestod av massvis med tattoo fails och jag skrattade som attans när jag såg endel. En som blev en rejäl skratt favorit var den på bilden nedan. Ärligt, vem gör en sån där? :P hahah



Hahahaha!! Jag hoppas att du minst kunde få ett leende på läpparna iaf av att se denna. Jag vet iaf att om jag vaknat på fel sida så tar jag fram denna bilden och får mig ett gott skratt! Godmorgn/förmiddag på er :)


Kommentarer
Postat av: Louise- Lokes Mamma

Hahaha men fy de va nog den fulaste jag sett Hahaha. Vem vill ha detta motiv egentligen?! xD

2011-05-10 @ 13:11:29
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0