Talang!

Hej bloggen/läsare. Vaknade kl 10.10 imorse och kunde inte somna om. Låg kvar ca 30-40 min innan jag klev upp och började göra tidig lunch. Pasta carbonara fick det bli, va sådär gott faktsikt :P Men till en tidig lunch dög det fint.

Sitter nu och kollar på Talang 2011 i brist på annat. Vissa är ju jätteduktiga på det de gör och vissa funderar man på hur dom tänkte när dom ställde upp just för vissa saker passar väl inte in under kategorin talang. Men men, kul att se när folk försöker iaf. Försöka måste man ju, annars har man ingen chans att komma någonstans.

Har ni någon talang, något ni tycker att ni är superbra på?
Det kan vara vad som helst som exempel stå på händerna, sjunga, baka kanske :) hehe.
Skriv gärna och berätta om din talang!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vet inte riktigt om jag har någon talang men jag kan vika in öronen i öronen :S hahha

2011-05-07 @ 12:29:40
Postat av: emma

Jag har nog ingen talang, men jag tycker inte det är en talang att sjunga i alla fall, som typ alla gör i det programmet :P alla kan ju sjunga, bara mindre bra eller bättre..

2011-05-07 @ 17:52:58
URL: http://emawa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0