Skötväskan!

I fredags åkte vi in och hämtade vår skötväska som äntligen kommit. Känns som allt börjar bli klart nu för lillans ankomst. Kan va skönt att ha allt klart och bara andas ut lite nu på slutet och bara bry oss om varandra. Exempelvis som när älskling skämde bort mig med jeansjackan. Tyckte det va supergulligt av honom och det va kul att ta hem något som var till mig och som jag kan använda både nu och efter lillans ankomst :) Jag vet jag vet.. jag har sagt det förut men Krikke är helt underbar! Bästa bästa! ♥  (tillbaka till ämnet..)

Skötväskan är alltså då i märket Brio precis som vagnen. Vi valde att ta en svart Brio - Basic.


Den blir väl bra till vagnen?
Svart och stilrent, precis som vi gillar det!


Kommentarer
Postat av: emma

Det där kommer bli toppen :D jättefin vagn!

2011-05-10 @ 07:35:12
URL: http://emawa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0