Shear genius

Sitter i sängen och ska strax ta mig en macka och lite yoghurt! Gud va jag har blivit duktig med att äta frukost på senare dagar :P Mer hungrig kanske? Hmm.. hehe. Sitter och kikar på Shear genius och där fixar de till 6:åringar som ska se sitt bästa ut inför deras skolstart. Men what? De är ju supersöta ändå! Visst, det blev lite klippning och lite lockar, men ändå. Men men, de små tyckte ju de va kul iaf :) Snart börjar Våra bästa år så jag ska väl kika lite på det. Får göra mig iordning lite under pauserna då jag måste åka till Krikke's skola och lämna lite lunch till han som han glömde hemma. Snäll flickvän jag är va? Nu samlar jag poäng vet ni! ;)

Frukost nu mina vänner!
Hörs senare med lite text om den underbara veckan 36 som vi går in i idag :)



Min frukost ser ju nästan lika god ut som denna på bilden :P (host)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0