Ser ni vad jag menar?

Kanske inte de bästa bilderna att visa men man ser ju lite skillnad tycker jag. Nu blir det kanske inte så svårt för er att gissa men vilken bild tror ni är tagen på morgonen innan mat och den andra på eftermiddagen med massa mat i magen?

Ja precis.. bilden till höger är på morgon!



Okej, det kanske inte ser ut att skilja mycket så men tro mig det skiljer tillräckligt för att jag ska märka det på både kläder och mitt sätt att se det i spegeln. Men mat eller inte.. älskar vår kula :) Hon har levt rullan i magen nu på morgonen och det är så härligt. Det gjorde hon igår också innan jag somnade. Kände på hennes fötter som hon trycte ut i sidan så man får som en stor bula :) hehe!

Men måste göra mig klar nu. Josefine kommer om ca en timme och hämtar upp mig.


Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis :)<3

2011-05-08 @ 15:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0