Säsong 1, igen..

Eftersom tvn inte har speciellt mycket att visa så har de kört igång Solsidan säsong 1 igen (ja jag vet att det varit ett avsnitt innan). Jag klagar väl inte så eftersom jag tycker den serien är förbannat rolig, men ändå :P Nåja, hur som helst så är det iaf vad jag ska kika på kl 21.00. Om ni inte sett Solsidan tidigare, vilket jag tvivlar på även om de fallen finns (min mamma exempelvis, hon har inte sett allt än men ska ;) hehe), så se serien! Den är riktigt rolig och de är riktigt sköna karaktärer i den!

Till allas förvåning ska jag göra våfflor strax. Ja ni kände nog ironin i den meningen, jag är ju ganska duktig på att göra våfflor relativt ofta. Men är man sugen på det så är man och inte ska man väl snåla då! Mätta suget! ;)

Så våfflor och Solsidan blir!


Kommentarer
Postat av: emma

Våfflor alltså...................... <3

2011-05-29 @ 23:09:56
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: robin hood

åh jag saknar solsidan >:

2011-05-31 @ 12:35:07
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0