Saknar!

Saknar att stå på scenen, saknar att latja i studion, saknar att skratta under repningar med Elena.. Saknar musiken jättemycket! Till höst måste det bli mer mer meeeer musik! Det är väl vad vi/jag tänkt oss/mig iaf! Snack om det har det också varit. Ska åka till min manager innan lillan tittar ut och spara alla bilder och videor som finns på oss och snacka lite om framtidens planer om vi ska samarbeta längre fram eller om vi ska köra stenhårt på KICK. KICK kommer i vilket fall inte läggas ner så, det vill ingen av oss, men om det ska fortsätta så krävs lite planering om vad vi ska köra på osv osv. Nåja, det blir kul när det snacket kommer. Jag och Elena vet väl vad vi vill iaf, ha kul!

Hur som så saknar jag musiken väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej =) När är det dags för KICK att starta igen? Miss you girls =) Lyssnar era låtar mycket <3

2012-05-06 @ 18:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0