My day.

Idag har jag då varit i stan med Josefine A och Carro. Jag shoppade absolut ingenting. Jag kollade inte speciellt mycket i butikerna eftersom vi ska iväg till Charlottenberg på tisdag och shoppa. Får gå loss i affärerna där ist. Träffade kusinerna med barnen och moster på stan så blev lite prat med dem och blev sedan med Johanna och kollade på nya glasögon. Hittade endel som hon passade i! Blev sedan en fika med Josefine och Carro innan jag och Josefine begav oss mot affären och sedan hemåt. Väl hemma nu blev det pizza med Krikke och gustav. Jag åt väl en halv sen va jag proppmätt, typiskt mig. Har lite ångest då jag egentligen inte va sugen på pizza alls, men de kom jag ju inte på förrän pizzan stod på bordet :P Hade hellre käkat lite kinamix med gräddfil eller färskpotatis, köttbullar med gräddfil. Det är fan inga fel de :P Får käka det imorgon!

Nu sitter jag iaf i soffan själv här hemma då grabbarna stack och kollade på när Krikke's bror skulle fixa med sin bil. Vad jag ska göra har jag ingen aning om faktiskt. Har inte tänkt så långt men det blir väl en lugn kväll och massa slappande. Som ni kanske märkt så är jag inte riktigt lika aktiv i bloggen nu som för ett tag sedan. Blir lätt så när man är trött om dagarna och man faktiskt måste prioritera att vila än att blogga. Det är inte långt kvar tills lillan kommer och kroppen tar nog mer stryk än vad jag själv känner. Eller ja jag känner ju att jag blir sliten och så men de känner jag mest såhär när jag sätter mig ned och verkligen andas. Men men, det är iaf mycket därför jag inte är så aktiv ibland. När man varit ute hela dagen så är det skönt att bara slänga sig i sängen :P Men jag ska försöka hålla er så uppdaterade som möjligt! Nu ska jag ta och skriva till lite text om vecka 37 som jag inte gett er ännu! Glömde bort det totalt i onsdags! TTYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0