Monday!

Då va dagen igång då! Måndag och ny vecka. Ser fram emot måndagar då det är En unge i minuten på tvn. Tycker de är skitkul att titta på :p Imorgon är de bara 4 veckor kvar till lillans BF. Veckorna rullar på som bara den nu. Om en vecka finns lite planer på måndag, tisdag och onsdag, vad exakt får ni veta närmre de dagarna. Redan nu på onsdag ska jag och älskling bara tänka på oss två. De blir bio och kanske lite käk. Skönt att göra något bara han och jag :) Och självklart är det Pirates of the caribbean 4 vi ska se på bio ;) hehe! Ska sätta mig vid datorn nu och boka biljetterna, så jag inte säger för mycket här kanske :p haha. Men jag skriver lite mer senare idag!


Kommentarer
Postat av: Seema - Mamma till Elvira och Leon

En unge i minuten e slut nu ju. Va sista programet förra gången. Tråkigt, men sant tyvär.

Men det är väl så, att allt måste ta slut ibland. mm, tyvär!

Men det va en bra serie i alla fall. mm.

2011-05-23 @ 11:36:10
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0