Massa fix!

Har suttit med mina två iphone's nu på kvällen och grejat med att lägga in allt på den nya och ta bort allt på den gamla. Så nu ska min vita 3Gs säljas. Ett inlägg om det kommer komma upp här imorgon vid 19-20.00 tiden med mer info om det ifall någon här skulle va intresserad! Är väldigt glad att man kunde föra över allt till nya mobilen iaf så jag slapp skriva in varje nr var för sig. Skit jobbigt de ju :P haha. Nu är jag sugen på att beställa något skal men vet inte riktigt vad jag vill ha för något. Något skal ska jag ju ha som skydd iaf!

Jag och Krikke va även en sväng till Grums förut och handlade hem lite mat då det började bli lite tomt här i både kyl och frys. Inget bröd eller frukostflingor hade vi och det va väl det som satte lite panik på mig som börjat käka frukost varje morgon. Konstigt ändå, jag som aldrig ätit frukost så förut. Klart jag ätit frukost men det har inte varit något som varit självklart, utan jag har nog kanske ätit frukost 1 gång i månaden max tidigare och hållit mig till lunch ist. Men ja, det är ju annorlunda nu när pluttis ska ha mat också! Men nog om mina vanor, gud va tråkigt :P

Från stan idag fick jag med mig lite nursing pads, en nalle till lillan, en foundation och ögonbrynsfärg. Ska se om jag kan få mina ljusa bryn att bli lite mörkare så jag kanske slipper fylla i dem jämt. Räcker ju med att bättre på dem bara ist för att nästan behöva ge dem all färg med en brynpenna. Jaja, vi får väl se imorgon hur resultatet blir.

Nu ska jag ta och skriva lite om mobilen som ska upp både här och på en annan sida imorgon och se om vi kan sälja den till någon annan lycklig ägare kanske redan denna veckan! Underbar telefon, dessutom vit. Love love, kommer sakna den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0