Magen tar skiten!

Idag så åkte ju jag in till stan och tjatade massa med Johanna och vi passade på att ta en lunch. Som nu rubriken säger så fick ju magen ta lite skit, eller rättare sagt sås för att vara mer exakt. Mitt på magen med en fin klick sås på ett VITT linne. Jo man tackar! Fasan. Nåja, är man tjock om magen så är man :P Hämtade upp Krikke och vi gick en stund på stan innan det blev dags för BM. Krikke tittade på mig och sa ngt i stil med att jag såg skitig ut och gick och köpte ett nytt vitt linne till mig som jag kunde dra på mig, haha! Borde kanske spilla sås lite oftare på kläderna? :P Jag bytte om och vi gick vidare till en annan affär med kläder för både mig och Krikke. Det slutade med att han köpte sig en tröja och drog även med en till mig, godingen! Har ju kollat på tröjan på internet som jag ville ha men den har inte funnits i min storlek. Den fanns nu i butiken vi va inne i och i rätt storlek så då slog Krikke till, trots att jag sa att jag kunde vänta tills jag får lön och köpa den själv men han ville köpa den åt mig. Så idag har han skämt bort mig med ett linne och en Fox topp. Tusen tack min goding ♥ Min tur att skämma bort honom snart känner ja :)

Här är toppen jag fick:

Jag tycker den är finare i verkligheten och sitter bättre också. Dock ska jag inte använda den innan lillan kommer tror ja så den inte blir uttöjd vid magen. Får hoppas den sitter snyggt när magen gått ner men den va ganska stor i storleken tycker jag så i värsta fall får man väl ta in den lite (iaf i armarna), meeen jag gillarn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0