Godmorgon!

Varit vaken sedan 7 i morse och känner mig riktigt pigg faktiskt. Somnade runt 23.30 igår då ögonen knappt orkade hålla sig öppna för varken mig eller krikke när klockan va 23.15-23.20. Tror jag känner mig utvilad också för att jag inte vaknat mer än 1 gång i natt för att springa på toa. Blåsan vill tömma sig ofta kan jag lova. Nåja, nog om det. Ska göra mig iordning nu och sedan åka in mot stan för idag har jag en heldag med Elliot :) Undrar vad vi ska hitta på för bus, men något blir det nog :) Kanske ska passa på att gå ut och gunga lite och så nu när det är fint väder. Ja vi får väl se hur vädret ser ut i eftermiddag!

Ha en bra dag allihopa!
Vi hörs senare med lite mms inlägg tills de att jag är hemma igen.





Ps. Ni har väl inte missat att ni kan gissa på vår bebis vikt, längd och vilket datum ni tror hon kommer? Kika in på inlägget nedan och gissa om ni vill :) Ds.


Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Ja det blir ju det men man vänjer sig snabbt :). Jag har inte börjat sakna den förren nu för nu börjar min bebis blir stor, hihi :)

2011-05-20 @ 09:06:53
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0