Fyndat till liten's spjälsäng!

I stan idag så tog jag svängen förbi Jysk för att kika in deras rea då jag fått tips på billiga sängkläder till spjälsäng. Eftersom vi bara har ett set så ville jag självklart dit och kika. Jag hittade ett beige med katter och och små hundar på som jag tyckte var sött. När jag läste lite om det så såg jag att det va i satin och då var det givet att köpa med det hem till lillan. Jag och Krikke använder ju nästan bara sängkläder i satin så det är så otroligt mjukt och skönt, så klart vår pluttis ska ha det också! Nu har vi två bedset så lite längre fram ska vi väl köpa ett till så vi har tre. Kan va bra ifall det blir spya och måste byta ofta men också lite kul att inte ha samma hela tiden! Det tredje får nog bli med lite mer färg i tror ja, eftersom hon har ett svart med stjärnor på och nu detta i beige då. Något färgglatt är ju aldrig fel då det faktiskt ska vara till ett barn :) hehe.

Här ser ni det jag fyndade idag iaf. Endast 50kr!




Jag tänkte också passa på att visa den lilla nallen som fått plats på hennes hylla bredvid hennes namn.  Fick ju med mig en nalle hem från stan igår. Jättemjuk och gosig. Hade en bild på kameran från igår på nallen så kan klicka in det här så ni får se. Köpt på barnens hus! (bilden gör inte den goa nallen rättvis)



Men nu ska jag ta och göra oss lite blåbärspaj här hemma tror jag och sedan ropa in älsklingen som är in till grannen och hjälper honom med en dator. Lite hockey blir det nog att vi kikar på eftersom hjärtat är lite av ett hockeyfreak. Haha nejdå, så illa är det inte! Men ni ska bara veta vad kul det är att sitta och kika på hockey hemma hos mina svärföräldrar. Min otroligt söta svärmor blir helt tokig ibland när de är match. Hon skriker och har sig när de gör fel och när någon person i något lag borde straffas :D Det är verkligen kul och man kan bara le när hon drar igång för man tycker hon är så rolig :)


Kommentarer
Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Vill inte alls ha, gud så fina! :-)

2011-05-04 @ 22:35:28
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: fia

åh sicket fynd!:) jätte fint ju

2011-05-04 @ 22:39:56
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0