Fullt fungerande bil sa vi va?

Jo men det skulle va bra om den vill gå framåt också. Lägger i växeln och ska åka... Inget händer! Blaaah. Nu är den inte värd mycket den stackars bilen. Trött ja blir, klart det ska krångla. Börjar bli smått stressad också eftersom ja ska hämta Krikke om 35 min också. Får bli utan smink och en risig oplattad toffs, men det är väl något charmigt med det med också kanske? Nåja, hoppas bilen kan bli klar idag iaf eftersom den ska besiktigas imorgon, annars får den väl stå tills den är klar och en ny tid får bokas. Börjar bli jävligt hungrig också eftersom jag inte ätit sen frukosten och den bestod bara av lite coco pops med mjölk. Men men ska icke klaga, ja får i mig mat snart :) Tycker dock synd om Micke som grejar som attans och dessutom fyller år idag. Rolig födelsedag :p haha! Nej fy, men får kika och se hur de går för honom nu. Tänkte mest avreagera mig ang skitbilen som jag tycker att den är just nu! :p


Kommentarer
Postat av: fia

jäkla bil! :o



ja, det är helt otroligt och de växer ju så foort, helt sjukt... redan 2 veckor i kväll blir lillan.. helt sjukt!

ja då kommer nog ditt adrelin pumpa, blev helt till mig när vattnet gick! riktigt avis på dig som ska få göra det snart, det kommer gå så braa!

2011-05-25 @ 18:11:08
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0