Full rulle!

Godmorgon eller förmiddag mina vänner! Vaknade förut och kikade då ut genom fönstret där jag låg gött under mitt täcke, en klarblå himmel, härligt! Frukosten är intagen och jag ska klä mig och göra mig iordning för att åka in mot stan och besiktiga mammas bil, lämna blod och kanske ta mig en sväng förbi Josefin och Levi innan de blir att hämta Krikke och sedan möta upp Polly och Felicia för ett besök på BB. Idag har de lite info och visning där som många gravida par åker på så man får veta lite mer så man slipper va som en yr kyckling när man kommer upp när det väl är dags. Ja, så man slipper va mer yr än man redan kommer va då av all nervositet och spänning :P

3 veckor kvar till BF och snart börjar det bli dags att kryssa på "Vad tror du" - listan där några av er har gissat vikt, längd och datum. Det är en av er som gissat på den 4:e juni redan. Jag misstänker att jag kommer få kryssa över den, men man vet ju aldrig ;) På onsdag iaf går vi in i vecka 38. Nu rullar det verkligen på här!

Ikväll efter BB besöket ska jag packa skötväskan tänkte ja. Krikke får självklart också vara med och packa om han vill de men jag har iaf tänkt lägga ner lite kläder och sånt vi behöver ha med till pluttan. Så ikväll har jag tänkt att även visa er vad som läggs ner och så. Skönt att ha den packad. Jag kommer även packa lite för mig själv så jag slipper stå där den dagen och få panik bland mina värkar och kanske glömma något för att man inte riktigt kan tänka klart :P Men ja, även min väska kan ni få en liten insyn i ikväll, av det som blir packat idag då. Kan nog inte packa allt för mycket heller :P

Men nu måste jag skynda på här så jag hinner, så vi hörs senare idag. Hoppas ni har en bra start på denna veckan!


Kommentarer
Postat av: Medpluttimagen

Från vilken sida plockar du fram informationen om veckan du är i ? Är själv i vecka 20 och skulle vilja kolla den sidan :)

2011-05-30 @ 13:42:00
Postat av: fia

3 veckor, alltså det är ingenting! Åh, jag blir verkligen avis på dig, vet inte hur många gånger jag har sagt det nu, men fyfan vilken resa du ska på:)! Helt underbart.



vad bra att ni också får besöka BB, det är skönt att ha lite koll liksom. Wihoo!

2011-05-30 @ 15:10:36
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Fiia - Mamma till Emilio

Det är helt rätt.. man vet aldrig! Våran prins kom i vecka 38 och när det var dags stod vi där utan någon bb väska packad,allt kan hända!



Så ett litet tips, Packa bb väskan och var beredd! :)

2011-05-30 @ 16:34:49
URL: http://fiiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0