Frukost till Jim's värld!

Älskling åkte för ca 20 min sen och jag vaknade precis innan han drog. Jag tänkte att jag skulle ha sovit till 8 iaf men kunde lika gärna vara vaken nu och snosa lite under täcket och äta frukost i sängen, Myyys! Kl 10.00 idag är jag hos BM. Har jag sagt vad mycket jag tycker om att gå dit? Jaa det har jag :p Efter idag är det bara 3 gånger kvar innan lillans BF. Det går fort nu! En dagstur till Charlottenberg och kanske Norge är iaf planerad nu. Jag och älskling ska passa på att gå på bio (som han inte gillar direkt :p). Han kom hem för någon vecka sedan med bio biljetter till oss, då blev jag glad :) Tror vi ska se på Pirates of the caribbean 4. Wiho :) Även lite annat "göra innan hon kommer" är planerat. Känns som det kommer bli en riktigt bra tid nu innan och sen står vi redo med armarna öppna när hon kommer. Men nu ska jag ge mig på den där frukosten :) Godmorgon till er alla!


Kommentarer
Postat av: fia

jims värld är ju typ världens bästa serie, äääälskar det!



jamen eller hur, när man hittar saker sådär billigt då blir man fasiken nöjd! :D

2011-05-05 @ 09:17:40
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

älskar fan jims värld, så jäkla härlig serie! :D

2011-05-06 @ 12:35:53
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0