Desperata hemmafruar

Härliga de är de där fruarna, sitter och tittar på det nu! När jag tittar på det programmet så blir jag himla sugen på att se på Sex and the city. Om inte älskling kommer in till sovrummet allt för tidigt så blir det nog några avsnitt SATC ♥ Bästa brudarna det! Krikke har ju iofs kikat lite på SATC med mig någon gång sådär men vet inte om han ser det som någon favorit, men han frågade ju om rollfigurerna iaf och det är ju en bra start! ;)

Desperate housewives följde jag ett tag men efter en säsongsavslutning så blev det aldrig att jag började följa det igen, men det är alltid lika kul att se ändå. Kikar ni på det? Vilken av fruarna är er favorit?


Kommentarer
Postat av: Hanna

SATC är den bästa tv-serien =)Min favorit i Desperate Housewifes är Gabrielle Solis =)

2011-05-11 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0