Björn Borg - necessär

Idag i stan så köpte jag lite Nivea cleansing wipes, hårfärg, ett fotoalbum till Krikke så han kan samla sina konsertbiljetter och så i. Jag köpte även en necessär till mig och det va på tiden! Den jag har mitt smink i nu är trasig och överfull. Måste rensa ur den lite :P Men min nya ska jag inte använda förrän det är dags för vår tripp till BB för barnafödande. På tal om nytt till det har jag även köpt ett par nya mjukisbyxor som ska få ligga oanvända tills det är dags. Gött att få hoppa i ett par helt nya och mjuka efter allt slit och jobb man gjort för att få ut det lilla (stora?) hjärtat!

Jag har tänkt berätta lite vad jag ska lägga ner i skötväskan, necessären och min väska. Kan även berätta vad Kristoffer lägger i sin bag om det är någon nyfiken blivande pappa eller kanske mamma där ute? Blir väl inget avancerat direkt men någon kanske är nyfiken :P Hur som helst så har jag en känsla av att den kommer packas jämt innan vi åker, men om det finns intresse kan jag ju fråga honom vad han tänkt ha ner i den. Iaf så kommer allt packas nästa vecka hade jag tänkt. Vi ska upp till BB för info på måndag, så kan ju passa att packa väskan efter det kanske. Det kan ju ske när som helst men tvivlar på att hon kommer tidigare än Juni :P Jag har dessutom inte tid att föda barn innan Juni ju ;)

Så här ser min necessär ut som jag köpte.



Den kostade bara 129kr så det va ett värt köp tycker ja!


Kommentarer
Postat av: fia

absolut, jag kan garantera att du kommer känna dig så pass borta när du är inne i det där skedet att krysta, det finns liksom inget annat, man hör knappt vad alla pratar om,man vill bara ha ut ungen och om du också behöver klippa kommer du säkerligen tycka att det är en riktig lättnad! =) det ska du absolut inte oroa dig för, kommer ihåg att vi pratade om det och det var typ det värsta jag kunde tänka mig men det var verkligen inte alls hemskt. D: gjorde ondare att sy efteråt typ.. och det är ju ingenting ;)



jaaa, den är världens mysigaste dress, skulle köpt flera! Helt underbar, du kommer att älska den på din lille bebbe!

2011-05-23 @ 23:31:38
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: emma

Vad fin :D jag är jättenyfiken på vad du ska ha med :D

2011-05-24 @ 22:42:26
URL: http://emja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0