Aj aj aj..

Idag är jag förbannat öm i kroppen och då ska vi inte ens prata om mina fötter och händer (jo det ska vi). Jag har så himla ont i dem nu pga vatten som bildas i dem. Gör ont att böja fingrarna, ont att gå på fötterna.. Ja ni förstår säkert! Jag har ju inte klagat så mycket på graviditeten för jag har faktiskt haft en väldigt bra sådan om jag får säga det själv. Dock är detta vattnet mindre kul, korvfingrar/händer, fötter, ont.. Ja ni förstår nog, det är inte så skönt. Känns som att man har ont i lederna. Nåja. Lite klaging måste jag ju få ur mig :P

Annars så har jag idag börjat med min medicin. Har ju fått pakterier i urinet som man kan få som gravid tydligen. Inget farligt men jag fick medicin så det försvinner snabbt, det kan annars försvinna utav sig själv. Jag tyckte dock de lät så snuskigt när hon sa det så jag valde att få något för det :P Så 1 tablett 3 ggr om dagen i 5 dagar, det ska väl gå bra! Ja så kanske jag kommer ihåg att ta de där jäkla järntabletterna också :P Inte alltid så lätt att komma ihåg dem ska jag säga er! :P



Ps. Ni har väl inte glömt att gissa om ni vill det? HÄR hittar ni inlägget med gissningar om vikt, längd och datum på när ni tror att vår prinsessa tittar ut :) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0