Våfflor

God förmiddag! Eller vad säger man? Jag sitter iaf nu i soffan och njuter av lite våfflor. Fick bli det till frukost idag då jag vaiknade och kände ett litet sug efter det ;) Till mina våfflor är jag bänkad framför tvn och kollar på Våra bästa år. Jag har även hunnit plocka ur diskmaskinen och ställa i ny disk. Ska fortsätta städa resten av lägenheten sen tänkte jag. Duktig känner ja mig ;P hehe. Ja dom som känner mig vet att jag inte är något stort fan av just städning, men måste man så måste man :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Muuuuuuums!!! :D Vad duktig du är som städar, det gjorde jag igår och när allt var klart var jag sååå nöjd :D Så ibland är det liksom värt det

2011-03-30 @ 10:55:26
URL: http://fatsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0