Snor upp i öronen.

Jag orkar inte va sjuk längre nu. Jobbigt att inte kunna andas ordentligt när man jobbar eller att man ska vakna mitt i natten och inte kunna andas och halsen är helt torr. Nej usch. Men men det går över och det är inte värre än att jag får kurera mig med nässpray, halstabletter, Vicks och ren citron. Förkylningen har verkligen brytit ut på mig. Lite jobbigt att jag blöder näsblod bara när jag blir så förkyld, men jag är ganska van. Jag överlever iaf!

Vill säga TUSEN TACK för era snälla kommentarer ang min katt Zazzie. Blir verkligen rörd när jag kommer in och läser vad snällt ni skrivit. Hon är min och mammas prinsessa och vi kommer göra allt för att hon ska klara det här! Allt hänger ju dock på blodprovet men det ska tas och är de grönt efter det kör vi! Jag sparar drickspengar och alla pengar jag kommer åt nu för att lägga undan till den dyra operationen. Man blir lätt desperat efter de där småkronorna, men det är ett liv det handlar om och då ska inte pengar vara en sak som ska stå ivägen! Så länge jag har makten i mina händer att kunna rädda så ska den chansen tas. Ni är iaf supersöta som känner med mig och verkligen skriver det till mig. Jag uppskattar era kommentarer jättemycket, så tusen tack!

Nu ska jag försöka få i mig lite mer citronsaft här och vila en stund. Sen blir det in till katterna och gosa och förhoppningsvis till träningen där de har genrep idag inför en tävling. För er som missat de va jag cheerleader innan jag blev med barn men har nu (självklart) fått tagit en paus.

Men jag skriver lite senare igen. Hoppas ni har en bra start på dagen!


Gammal bild på mig och Zazzie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0