Skrattattack!

Jag och Krikke har skrattat en heldel nyligen. Alltså ibland är vi så jäkla fula :P Haha. Älskar just OSS väldigt mycket! :)

Funderar på att slänga mig i sängen redan nu och tvinga Krikke att kolla på något annat än NHL som han kollar på varenda kväll nu :P Tråkigt i längden ju. Så får väl se om jag tvingar på honom att se någon film eller kanske dra på någon serie!

Förresten, tror ni inte på fan att den nya BH:n va för liten då. Jäkla skit. Jag får åka in till stan och byta till en större storlek någon dag. De hade inte större på Bergvik men sett dem i stan så hoppas de finns kvar. Om inte får jag väl byta till någon annan snygg. Viktigaste är ju att den passar :P , men den får gärna va snygg också..

Nej babbel i gåtor. Nu ska jag lägga mig brevid babe med ett glas isvatten och ett äpple. Hörs vi inte sen, så hörs vi imorgon! ©




C ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0