Mot staden

Ja det blir en sväng in till stan (Karlstad). Älskling är hos Gustav och det är töligt att sitta här själv så drar en sväng till mamma och katterna. Va hos mamma och bli bortskämd är ju aldrig fel. Det tycker väl ingen av oss? ;) Blir nog hos mamma såpass länge att jag kollar på Sons Of Anarchy där innan jag åker hem igen.

Under tiden när jag är hos mamma kommer det dyka upp ett tidsinställt inlägg här till er. Jag tänkte visa er goodiebagen som jag skrivit om men de känns som att det är lite tråkigt nu eftersom de va så längesen. De va iaf lite smått och gott i den som läppglans, mascara, hårprodukter, tidningar, erbjudanden osv osv, för er som är lite nyfikna :)

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0