Godmorgon sysselsatta dag!

Började dagen med att tvätta! Så nu är maskinen igång och jag håller på att vika undan torr tvätt och ska strax hänga upp ny för att sen dra igång en till maskin. Jag tänkte dock nbu ta en liten paus för lite frukost. Våra bästa år började nyss på tvn så de blir ju bra att vika och hänga tvätt till det!

Senare idag ska jag in till stan och träffa mormor, Johanna och Elliot. Va inte igår vill jag lova! Ska kanske även till cheerträningen och kolla. Hjälpa dem att fila lite på de sista detaljerna som ska tänkas på inför en tävling. Mamma jobbar idag också så jag ska även förbi katterna och se till så de har mat och att Zazzie inte dragit av sig tratten :P Mammas bus!

Hade en så sjuk dröm inatt. Jag drömde att T (vår bebis) hade kommit ut och att vi satt henne i bilbarnstolen och när vi snabbt skulle hämta något så va det någon och bogserade bort bilen. Så mammakänslorna flödade i drömmen och jag tyckte jag va en hemsk mamma.. Usch det va jätte hemskt :S Men som tur är så ligger ju pluttan kvar i magen än och inte i någon bil som va borta :P

Men nu ska jag ta mig lite frukost sen få ned och upp tvätt på tvättstället här hemma. Hoppas ni får en bra start på dagen. Här skiner solen och fåglarna kvittrar så det är riktigt vårigt här utanför :)

TTYL.


Kommentarer
Postat av: Chris

Tur att det bara va en dröm: ) Tack för att du finns en stund hos Katterna våra det uppskattas ;)

2011-03-16 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0