GAH

Börjar bli riktigt trött på min förkylning nu. Det är väl in i det sista det är nu men den är jäkligt tölig ändå. Snart varit redig förkyld i 2 veckor. Får allt ta och gå över NU! Tråkigt att man ska vakna varje morgon av att inte kunna andas, ungefär.

Förutom att klaga på detta så lagar jag mat till min kära man just nu! Ska senare dra in mot stan och leta efter en t-shirt jag sett som jag är redigt sugen på att köpa. Har ju ett presentkort som kan bli användbart för det. Hoppas den finns i butiken så jag får med mig en sådan hem! :) Isf får ni se den när jag är hemma igen!

Jag kommer fixa ett tidsinställt inlägg till er som kommer komma upp när jag är i stan. Inlägget är med lite bilder som jag lovat på de skor jag valde på tjejkvällen med Nelly.com (goodiebagen kommer upp senare ikväll). Jag undrar jättemycket vilket av paret jag kommer få hem! Ska bli kul att se :) De kommer dock inte komma förens någon gång i April, men den som väntar på något gott.. ;)

Vi hörs senare :)
Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0