Borde sova nu!

Ligger i sängen och ska försöka sova. Min dator blev så varm förut så jag stängde av den så vi får nöja oss med ett smsinlägg :) Just nu ligger ja här med världens halsbränna. Inte så jättekul så ska spela lite spel på mobilen så man blir sådär gött trött. Förhoppningsvis kommer inte halsbrännan störa då :p Förresten kom jag på att jag inte visat er goodiebagen vi fick i fredags. Jag ordnar in bilder på de imorgon så ni får se :) Ni ska även då få se kort på magen i vecka 8/9 och ett vi tog idag, alltså i vecka 27. Vet att några vill se skillnaden från då och nu, så det kan ni ju få! Men vi hörs imorgon. Ska försöka sova nu. Godnatt från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0