Trött?

Sov ut ordentligt idag och vaknade av mig själv vid 11. Drömde jäkligt sjukt :S ¨Nåja, det va skönt att sova ut iaf! Låg och kollade på film igår med älskling innan de blev sovdags. Va ju "värsta" filmkvällen på 3:an ju, iaf 2 bra och roliga filmer. Inte ofta det händer! Nu ska jag iaf värma lite mat och äta innan de blir att göra sig iordning lite snabbt och sedan åka in mot stan och göra lite ärenden med påskrifter osv med papper som ska skickas iväg. Ska även passa på att käka lite jordgubbar och njuta av solen!

Kristoffer va så go igår. Han va kramig och pussig, sa att han ville bli väckt inatt av att jag skulle ha värkar och att vi skulle få åka till förlossningen. På topp 5 listan låg då att han slapp åka till skolan men att han skulle få en bebis, det va då inte fy skam ;) hehe Så rolig! Han ser verkligen fram emot att hon ska komma och han längtar nog efter att få snosa med henne för han säger att det ska bli mysigt med bebisen :) Åh va jag kommer smälta av att se dem tillsammans. Pappa och bebis, min familj :) ♥

På tal om min familj så skrev jag nyss lite med T's gudmor Johanna (min kusin). De är på mallis nu och har det uuuunderbart! Elliot stormtrivs och alla andra har det skönt! Nästa år måste vi följa med, hoppas Krikke vill de också för jag är mer än på den idén ;) Älskar att vara utomlands och resa!

Men nu ska jag fixa maten här så jag kan komma iväg sen!
Hörs sen.



Johanna och Elliot på Louise's student :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0