Tråkigt väder!

Detta vädret va ju inte det roligaste att vakna upp till men ändå ganska skönt tycker jag! Sov ut till 10.30 idag och skönt va det. Var självklart uppe vid 5 i morse och kissade, som vanligt, hoppades på att få känna något men ne :P De blir nog inga barn här på ett tag, f*n.. Får sysselsätta mig några dagar till, än är ju inte BF datumet här så än är inte hoppet om att slippa gå över ute. Men jag tror faktiskt jag kommer få gå över, tyvär..!

Nu ska jag kolla lite vad som finns i frysen och laga till lite mat tänkte jag. Senare idag ska jag iväg och hämta upp mostrar, kusiner, barn osv på flygplatsen. Idag kommer de hem från en vad jag har läst sjukt underbar vecka på mallis. Misstänker att de flesta är pepparkakor så jag ska nog hålla mig bakom alla som är kritvit :P Ska faktiskt fuska senare ikväll med lite tan spray hade jag tänkt! Kan ju va kul att ha lite färg iaf, hehe. Men nu ska jag kila till köket!

Update you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0