Sovmorgon!

Idag tog vi oss en sovmorgon här hemma eftersom Krikke är ledig. Han sover fortfarande men jag kunde inte sova mer så jag gick upp för lite mer än 30 min sen. Har vaknat några gånger under morgonen med en liknande mensvärk men lyckats somna om igen. Värst nu är nog armen med massa vatten i för den gör så förbannat ont, usch usch. Som tur är försvinner ju vattnet efter förlossningen.

Nu tror jag att jag ska placera mig i köket och laga iordning lite mat. Får bli Färskpotatis, köttbullar och gräddfil med gräslök i för min del. Riktigt sugen på det idag :P Får se vad jag ska göra åt Krikke sen när han vaknar, han är ju inte direkt så jätteglad i potatis :P

Men vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0