En liten titt!

img_5344 (MMS)

Varje morgon vaknar jag coh ser detta.. Det är dags att göra något åt det där nu :P Som ni förstått så har jag inte hittat några lådor att ha allt i, men jag fortsätter kolla. Ska dra iväg till ett ställe idag och kika ifall jag hittar några men jag tvivlar på att de kommer finnas. Men annars får jag ta och röja upp lite så det ser lite bättre ut. Idag ska jag till BM kl 11. Ska bli himla kul att lyssna på lillan och så igen. Hon har varit relativt lugn de senaste dagarna men ibland drar hon igång och knör massa där inne. Är väl trångt åt lillskiten kan jag tänka mig.. Hmm, jag som har så stor mage ju :P hehe. Undrar va mycket plats hon har där inne egentligen! Nåja, ska bli kul att lyssna, väga och mäta idag iaf :) Något ska bli mindre roligt och det är att jag ska lämna blodprov innan BM. Skulle lämnat i måndags men de va stängt då. Nåja, det ska vara det sista provet så det ska väl gå bra. Vilket nu påminner mig om att jag måste ta järntabletten! Nej, får ta och skynda på här hemma så jag hinner in i bra tid ifall jag får vänta ett tag vid labb. Hoppas ni får en bra dag med mycket sol, här är den då inte iaf. Hörs senare med bild och text på vecka 38 och även bilder och text om gårdagens shopping! Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: fia

det ser bra ut det där!



men eller huur, det skulle kommit förra veckan ifall det skulle bli skickat, så det är jätte konstigt!:o

2011-06-01 @ 09:30:11
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

dom brukar ju bli lugna innan det e dags, kommer ihåg att hon var jätte lugn och jag ringde till barnmorskan, dagen efter kom hon ut:d

2011-06-01 @ 10:11:45
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0