Sista BM besöket innan T är ute?

Hoppas verkligen det! Annars har vi en tid den 30/6 också, men den tiden vill vi inte utnyttja och min BM sa att hon inte ville träffa mig då ;) hehe. Idag ska vi besöka en annan BM eftersom min har en liten semester, tråkigt att inte Mona-Britt blir mitt sista besök men får ju träffa henne och prata igenom allt på efterkontrollen (om jag nu inte går över länge då så vi får ta tiden den 30:e!). Ska bli kul och se om hon är helt fixerad idag eller om huvudet är lite lite ruckbart än. Det har tryckt så jäkla mycket nedåt ibland så kanske kanske att hon fixerat sig helt? Återstår att se. Ibland har det tryckt nedåt så mycket och gjort ont att det känts som att man vill gå bredbent ifall huvudet skulle ploppa ut, haha! :P Förstår ni känslan?

Ska göra mig iordning nu så vi kommer iväg i bra tid. Drömde om mitt besök och det va riktigt läskigt. De skulle ta blodprov och bebisen va stor som attans och massa.. jag va LIVRÄDD i drömmen :P haha! Låt oss hoppas på att det riktiga besöket idag inte blir fullt så läskigt ;)

Ha en bra dag så hörs vi efter besöket hos barnmorskan!


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Cool blogg:)

2011-06-16 @ 11:14:37
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej en liten kommentar från en gammal klass kamrat ;)



William hade jag bm till på fredagen hos då var han fullt rörlig och han kom ut 13.17 måndagen där efter.



Hailey var rörlig på tisdagen kl. 16.00 och hon är född 03.17 på natten mellan tisdagen och onsdagen. Så att de inte är fixerade behöver inte betyda att de inte är på gång ;)

Lycka till med allt!

Kram

2011-06-16 @ 12:05:04
Postat av: fia

joo om dom ammar så är det helt ok, men cornelia får ersättning också :( då är det tydligen andra bullar, lättare att bli förstoppade då tydligen.



tisdag, det är ju typ NU...haha!

wii, hoppas att allt går bra hos BM!

2011-06-16 @ 14:45:52
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

men gud vad skönt! att det är så olika med alla barnmorskor, helt galet. Men alltså bebisen kan ju fixera sig typ på förlossningen har min barnmorska sagt till mig, så det måste ju inte vara så att det ska fixera sig en viss tid innan.. eller har jag fel nu?:O

skönt att höra det iaf!! det är nog ingen fara, skulle hon väga 3750 som cornelia gjorde eller om hon skulle väga 4000 det är nog ingen skillnad som känns.. men förhoppningsvis väger hon under 3500 då är det nog lite lättare att klämma ut!:D haha.. men vad bra att hon var bra!!

2011-06-16 @ 15:10:11
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0