Promenad om en stund!

Jag och hjärtat ska ge oss ut på en promenad efter att dokumentären med Foo Fighters är slut. Va tänkt att vi skulle gå förbi några kompisar till krikke som är och fiskar men de skulle packa ihop nu så vi tar oss väl en promenad i husområdet här kan jag tänka mig! Blir skönt att hoppa i säng efter de och lyssna på ljudbok :) Perfekt slut på denna veckan!

Fått en kommentar från "The one" ang KICK, du hittar ditt svar här i bloggen imorgon :)

Nu va det slut på tvn så nu ska vi ut och på promenix. Sov gott alla där ute. Vi hörs imorgon i vanlig ordning :)



(Kanske att bilder på BF + 5-magen kommer upp här sen! ;) Kika in så får vi se!)


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Men va roooligt med en plutt i magen!!!! Kollat kön???



Kul att hitta igen varandra igen ;)

2011-06-27 @ 00:33:23
URL: http://Www.emmelist.se
Postat av: The one...

Jag väntar vettu :)

2011-06-27 @ 00:38:02
Postat av: elin

Vad fin du är :D

Men nu får hon allt komma tycker jag :) vill du ha någon hjälp med design när pluttan kommit så kan du höra av dig till mig, om du inte har "någon" som redan gör dina dvs ;D

2011-06-27 @ 02:22:46
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0