Nytt nytt nytt

Nu kan jag äntligen lägga upp bilder här trots att det står att
min webbläsare inte stödjer cookies. Dumma dator!


Här ser ni nässugen jag pratade om som vi fick av Krikke's föräldrar!
Tror denna blir bra.


Svärmor köpte två nappar till lillan också i märket MAM!


Vi fick också en Laban handuk med luva. Sådan som jag alltid velat ha för bebisarna ser så gosiga ut när de är nybadade och insvepta i en sån här, hehe. Supernöjd! :)


En sådan fick vi också av min mamma som jag kikat på. En väldigt rooosa en ;P Gillar den massa!
Denna är i märket Petter och Kajsa (som ni ser)


Vi fick också en body av mamma till henne som jag packade ner i skötväskan. Kan va skönt för lillan att ligga i om det blir riktigt varmt där på rummet :) Och titta de söta volangerna som sitter i nacken på den :) (om de syns :P) Även denna i märket Petter och Kajsa.



Tusen tack för detta min kära mamma och mina kära svärföräldrar!!
Ni är guld värda och T kommer vara så glad som har er! 
Och lika så är jag ♥


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Vilka fina grejer! Måste vara rekommendera en riktig bra nässug, vet inte vad jag skulle göra utan den. När Melvin var två månader fick han rs-virus, han var helt täppt i näsan osv. Köpte då en - näsfrida! Världens bästa och läkaren på sjukhuset rekommenderar den med. Den finns på barnens hus för 99 kr. Köp även koksalt i spray, 49 kr på barnens hus. Den är guld värd och så fort Melvin blir lite täppt så använder jag den och allt kommer ut. Den är också gjord för att inte förstöra slemhinnorna i näsan! Kram

2011-06-23 @ 20:04:40
Postat av: emma

Fiiiiiiint

2011-06-23 @ 20:47:07
URL: http://emawa.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Smaken är som baken, men jag tyckte inte den nässugen var bra. Den sög liksom inte "hårt" nog, så inget kom ut. Vi har en näsfrida istället, lite äckligt i början, men man vänjer sig. :)

2011-06-25 @ 12:49:30
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Jojo 24år och mamma till Liam snart 7år & Lovelia snart 4 mån

Hej!Jag håller faktiskt med Emma angående nässugen.Jag köpte den till min Lovelia,MEN den är för bred framtill så den suger knappt ut nåt!!!Så en rekommendation..köp en näsfrida.Som Emma skriver så är ju smaken som baken men den funkade som sagt knappt för oss heller..Lycka till med förlossning och allt runt om kring när bebis bestämmer sig för att komma ut!kram till dig

2011-06-25 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0