Något uttråkade!

Hello! Hittills har dagen varit härlig men något uttråkande.. eller vi är uttråkade kanske jag ska säga. Jag och hjärtat åkte och käkade pizza till lunch idag då vi som vanligt såhär en söndag inte hade fantasi till mat, eller orkade lägga ner oss för att få någon fantasi till vad vi skulle käka. Efter pizzan drog vi iväg och kikade lite och köpte godis som nu bara ligger i köket eftersom vi är så förbannat mätta efter maten :P Vi tog även en sväng förbi svärisarna där svärmor låg och va mindre pigg, stackarn. Krya på dig! Och ja, nu är vi hemma igen.. och uttråkade.

Alltså vad gör man på en söndag i denna världen egentligen? Riktigt riktigt tråkigt detta :P Nej, men ett glas isvatten på detta kanske. Får hoppas att vi kommer på något vi kan göra.


Kommentarer
Postat av: fia

ja, hoppas det!:p

men äsch, tänk så här, även om hon inte kommer av sig självt så sätter dom oftast i gång en efter 2 veckor, oc det är ju inte länge.. redan gått en vecka på tis ju! men jag tror nog att hon kommer till veckan:p

2011-06-26 @ 16:16:06
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: emma

Men Lindis :( jag åker hem imorgonbitti, så får hoppas att jag kommer hit snart igen när lillan tittat ut!

2011-06-26 @ 17:18:29
URL: http://emawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0