Min K.ärlek

Har känt mig lite nere nu på kvällen och jag visste inte riktigt varför. Skrev lite sms med älskling nyss och då slog det mig va det va som känns lite jobbigt. Det är påfrestande att gå över tiden alltså :P  Och det är ju inte bara det utan man känner sig ju så jäkla svullen och så nu så det tar ju också på ens psyke en dålig dag. Men det va skönt att bara få prata av sig med Krikke och han är så go och peppar mig och skriver gulliga saker. Jag är så glad som har honom.

Vad skulle jag göra utan dig min tok? :)


Hehe, hittade en gammal bild på oss. Detta är vår första pussbild, hela 16 och 17 år, hehe! 
Tänk, där visste vi inte att vi skulle få en bebis 2011 :) Han kommer bli en underbar pappa!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Gudmordern

Men och se sen vilken MÄSTEr fotograf som tagit bilden!! :P

2011-06-26 @ 11:15:12
URL: http://blogg.mama.nu/johanna
Postat av: Marika

Gick precis in på din blogg och ser att de inlägg som kommer upp först är från 2011, nåt måste ha blivit tokigt..?

Svar: Hej!
Ja det är verkligen något som är konstigt. Blogg.se gör om så jag antar att det är därför :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-06-21 @ 18:21:12
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0