Limitless

Nyss kollat på en film som heter Limitless och jag kan rekommendera den till er som gillar film med lite fart i. Jag tyckte filmen va jäkligt bra faktiskt! Ni kan läsa mer om filmen här eller se trailern här!



Nu sitter jag i soffan och har tryckt på tv4+, de visar nu Sex and the city - The movie (1:an)! Hur många av er har inte sett den? Ja ni tjejer borde iaf ha sett den. Går ju inte annat än att älska de där tjejerna!! Jag skulle egentligen följt med Krikke och lite vänner till han och fiskat men han kunde ju inte vänta tills Limitless var slut och jag ville se klart filmen så jag sket i det. Han tyckte jag skulle ringa och komma efteråt men jag vet inte ja.. Låter kanske som en tjurmaja nu men inte så jag menar, men tappade suget när han skulle dra mitt i filmen. Nåja, jag ska iaf kika på SATC nu, sen får vi se hur de blir. Hdiugwfiuwbskflnlk... ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Den filmen ska jag se ikväll, har velat sett den nu ett tag.. :)

Hur går det med graviditeten? Börjar det bli jobbigt nu? kram

2011-06-25 @ 22:57:57
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0