It's alive!

Datorn är igång. Jag ska strax kopiera allt så de finns på den externa hårddisken ifall den skulle paja snart. Jag måste ju göra något åt den stackars datorn :P Tur att mannen min är bra på sånt där så han får hjälpa mig någon dag!

Nu sitter jag och bläddrar bland kanalerna på tvn och det finns ju INGET att titta på. Funderar på att sätta på en film och äta lite frukost. Krikke va vaken förut men ville tydligen somna om ett tag så jag får väl gå in och väcka honom om ett tag. Drar på en Falk film så länge tror ja!

Vad händer hos er idag? Min dag är väldigt planlös faktsikt..


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jag har aldrig sett den svenska sjalv, men vad jag forstatt sa har de kopt in det brittiska konceptet sa det borde vara samma liksom. :) Vart att testa i alla fall kanske. Jag sjalv tycker absolut inte att den brittiska ar laskig... men a andra sidan har jag inte en bebis i magen an och vetskapen att snart ar det jag sjalv som ska... kan tanka mig att det andras lite da. ;)

2011-06-19 @ 13:08:15
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg och kommentera något :)

Ber om ursäkt om du ej gillar sånt här! Kram

2011-06-19 @ 15:35:52
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0