Isvatten!

Ja ni gott folk, har nu placerat mig i sängen och kollar på Just go with it. Det är den nya med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Har sett den förut men stängde av innan den va slut då så får se om jag ser slutet idag eller om jag hinner somna innan :P Ska springa ut till köket nu och hämta mig ett stort glas med isvatten, underbart det! Isvatten är något jag dricker dagligen och ofta. Iskallt vatten kan va det godaste som finns att dricka tror ja :P haha.

Men men, nog om mitt isvatten och nog skrivet för idag tror ja :) Hoppas ni haft en superbra dag och att ni får sova så gott. Och kära kära vänner, kom ihåg att jag ibland gillar att ta sovmorgon, så bara för att inte FB eller bloggen är uppdaterad så betyder det inte att vi är på BB. Åker vi till BB och det blir bebis så får ni veta det ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0