Hurtiga jag!

Har nu städat genom att dammsuga, dammat av barnvagnen, bäddat rent i lillans säng, bäddat våran säng, plockat i och ur diskmaskinen och kört igång ny maskin, vikt in ren tvätt och slängt i lortig och kört igång tvättmaskinen, är på andra maskinen nu. Jag har även plockat lite här hemma men bestämde mig nu för att jag va värd en liten paus på soffan. Har varit sliten idag så jag vaknade i morse, åt frukost och sen somnade jag igen. När jag vaknade blev jag så uttråkad efter att ha suttit vid datorn en stund så jag tog tag i lite städning. Funderar på om jag ska ta mig en promenad senare, är ju ändå på det lite hurtiga humöret här. Får se men det lutar åt en iaf. Va tänkt att gå ut och gå igår vid 23.30 tiden (tror ja hon va?), men de blev aldrig något så tänkte jag skulle ta den promenaden idag ist! Dessutom ska jag unna mig lite choklad. Sägs det inte att man kan hålla igång massa och samtidigt ge bebisen en sockerkick så det kan hjälpa till lite på traven? Ja även de kanske är bullsh*t, jag vet inte ja :) hehe. Tror ja läste det någonstans iaf.

Är ni något hurtiga idag då? Vädret här är inte det bästa men det är ju då det är skönt med promenad också tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0