Hur varmt??

Va nyss ute på en promenad med Krikke i det fina vädret. Tror vi båda höll på att smälta bort där ett tag :P Fy i helvete vad varmt det är ute idag alltså! Men inte ska man klaga när sommaren tittar åt vårat håll. Själv har jag nu satt mig på balkongen då det är skugga här och det fläktar skönt. Drog på mig en bikiniöverdel och drog upp träning/mjukisbyxorna till knäna så nu känns det lite bättre än förut på promenaden då man ville klä av sig och gå naken ungefär! :P

Inte nog med att det är en fin dag, det är 6 månadersen Micke lämnade oss i stor sorg. Vädligt tomt utan honom i våra liv men en dag som denna, på hans datum så ska jag bara tänka på roliga saker vi alla fått varit med om tillsammans med honom! Micke du ska veta att du är fruktansvärt saknad men också högt älskad för den du är/var! Vi ses igen vännen!

Nu ska jag kika lite på internet och kolla på lite fina sommarklänningar och drömma mig bort en stund. Hoppas vår lilla trollunge vill titta ut snart så man kan få något plattare mage iaf och gå i någon härlig klänning i sommar. Har sett några på Nelly och även på Chicy så vi får väl se vad det blir, om det blir :P


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Oooh, jag gissade ju på 29:onde och efter att jag läst om slemmisen känns morgondagen ännu mer "rätt" :D :D Min slemmis lossnade först halva vid halv 5 natten till torsdag, sen resten vid 7 på torsdag morgon och sen satte det igång succesivt under hela torsdagen, på natten åkte vi in på fredagkväll är Lovis född :D :D



Tänker på dig och skickar massa styrke genom tankarna!!! PUSS!

2011-06-28 @ 19:56:17
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0