Helt slut!

Har så jäkla ont i min arm. Mina fingrar har ingen känsel och det gör ont att knyta nävarna, speciellt höger! Nyss lagat mat så ska strax sätta mig och äta tänkte ja. Älskling har flytt lägenheten till sin bror så medans han är borta ska jag passa på att tvätta lite. Disken får han ta sen ;) Rättvist? Ja det tycker ja!

Har lagt över bilder från Louise's student också så ska kolla igenom dom lite. Medans jag äter mat så kommer det komma upp ett inlägg om vad som fanns i påse nr 2 från shoppingen sen sist. Hann ju inte visa er det igår! Vi hörs lite senare. Nu måste jag ha i mig mat och slappa lite, är verkligen helt slut just nu :P haha



Ps. Hoppas mina kusiner m. familj och mostrar m. gubbar får en fantastisk resa till Mallis idag och en vecka framöver. Är så jäkla avundsjuk så det finns inte :) Får dra med mig Krikke och T utomlands nästa år kanske :) Men alla kära goa släktingar, ha det sjukt kul så ses vi när ni kommer hem! Älskar er ♥ Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0