Härlig kväll!

Kom in för en stund sedan efter en liten promenad med mamma. Va riktigt skönt att komma ut efter att ha suttit inne mesta delen av dagen. Förut när mamma kom så åkte vi iväg och handlade lite till maten. Fick bli tacos! Grejade iordning det och satte oss sedan och käkade mat till en film. Blev lite snack om allt mellan himmel och jord och sen då ut på promenaden :)

Krikke kom hem under filmen med massa saker vi fått av svärmor som varit i Ullared. Tänkte jag skulle ha tagit lite kort men han va så duktig och la in allt i lådor, skåp osv när han visat vad vi fått så ni får tyvärr inga bilder. Men det va allt från tvättlappar till fryspåsar! Fick massa bra saker och massa saker som man blev "åååh en sån där!" av, exempelvis ett plättjärn. Jag som är tokig i våfflor och så älskar ju att jag nu kan göra plättar som jag inte kunnat sen år tillbaka då jag gjorde det hos mamma när jag bodde hemma.

Så jag får säga tack svärmor för alla saker du köpt åt oss :)
Vill även säga tack mamma för denna trevliga kväll :)
Kul att du ville komma så jag fick bjuda på lite mat och visa att jag verkligen uppskattar all hjälp jag fått med bilen och annat :)

Nu ska jag ta mig en snabb dusch.
Skriver ett godnatt inlägg senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0