Hallonbladste!

Nu ni ska ni se! Lata jag har lånat en bild här för att visa er vad jag köpt idag.. Hallonbladste fick de bli! Ni ska veta vad jag går på saker ;) haha nejdå! Men lite måste man ju testa för att ha kul medan man väntar på att de hela ska dra igång. Ja för er som inte förstår så är detta en av de saker de pratas om för att få igång en förlossning. Detta ska då mjuka upp livmoderhalsen och allt va det va. Ah googlar man på det så får man upp massa. Jag hatar ju dock te och tydligen ska detta va vidrigt så vi får väl hoppas och hålla tummarna att jag får i mig några koppar de närmsta dagarna :p Ska tydligen finnas i tablettform men inte där ja köpte te't, såklart :p



Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Jag förstår det! Men nu är det inte långt kvar!



Jag gick 17 dagar över tiden!! Den väntan var mycket längre än alla 40 veckorna tillsammans.

Blev igångsatt på den 16:e dagen men hon envisades kvar tills på natten! Men nu är hon äntligen här och har blivit ett år. Tiden har gått så fort så jag har inte hunnit med, men samtidigt så tycker jag det gått långsamt. Det gäller att njuta så länge och så mycket man kan!



LYCKA TILL med allt nu! Hoppas det hon kikar ut snart!

2011-06-17 @ 23:27:21
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: frida

Sånt prova ja å dricka några gånger oxå.. va la inte så jätte gott men trodde de skulle va mkt värre då man hört folk säga att de smakar skit :p

Dock kände ja inte av något av de.. men har hört att de som är i lös te ska ha mer effekt än de som man köper på påse, men dom hade bara påse i varenda hälsokost butik i hela borås haha..

Men dock ska de ju hjälpa livmodern att dra ihop sej snabbare efter förlossningen så de har ju bra effekt efteråt oxå ifall de inte skulle hjälpa till att få igång förlossningen :P

Så drick på hehe!

2011-06-18 @ 00:54:15
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0