God Natt - mms inlägg!

img_4840 (MMS)

Lagt mig i sängen och jag verkligen njuter av att ligga under täcket! Har varit en väldigt lugn dag och kväll för vår del. Jag mötte först upp Emma i stan idag en kort sväng för att hämta systemkameran som jag och älskling köpt av henne. Efter de åkte ja och handlade och sedan hemåt för vid 14.00 så skulle vi gå till en park som ligger nära oss och kika när de tog upp midsommarstången. Väl där så tyckte svärisarna att älskling skulle ta lotter och försöka vinna ett gosedjur till sin kommande dotter. Han vann 3 st :p men en gav vi till två kompisars dotter! Efter parken blev det lite mat som ja skrev förut hos svärisarna. Det va riktigt riktigt gott :) Blev sen hem och jag och krikke la oss och skedade i soffan framför tvn ett tag innan det bar iväg för att hämta Ida och Tommy, ja även lilla Tuva! Efter ett stopp på vägen tillbaka så blev vi med Ida och Tommy in till dom ett tag, innan det bar av hemåt. Och ja. Nu ligger jag ju i sängen och njuter! Som sagt, varit en lugn dag men inte mig emot. Hoppas ni haft en bra midsommar och sov så gott när ni väl gör det! Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Min känsla hade inte rätt då visst ;) men hoppas hon kommer snart, lilla T.



Vi är ju jätte nyfikna här också ju, och kikar ofta ofta in här för att se om du fått :)

2011-06-25 @ 08:59:52
Postat av: Hanna

Men lillan i din mage heter ju inget på T , det står ju ett A bakom dig :P ? Nu blev jag nyfiken .. Kram

2011-06-25 @ 10:46:09
URL: http://hannamollers.blogg.se/
Postat av: emma

Nu vill vi se massa bilder :D

2011-06-25 @ 13:04:13
URL: http://emawa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha ja ;)

Jag har varit så nyfiken på vad hon ska heta och om jag inte minns fel så hade du köpt bokstäver i hennes namn så det var därför jag reagerade på att det stod ett A istället för T men det behöver ju inte betyda något dock :P

2011-06-25 @ 13:47:03
URL: http://hannamollers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0