God morgon!

Sitter i soffan och känner mig lite som en zombie. Har varit uppe ett X antal gånger i natt för att kissa och dricka samarin. Haft en förjävlig halsbränna de två senaste dagarna men igår kväll/natt när jag skulle sova visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Så fort jag va nära på att somna så drog det igång ordentligt, varenda gång också.. Usch och fy, men lite samarin gjorde att jag äntligen kunde sova gott! Nåja, trots mina x antal besök för att tömma blåsan så kan jag inte sova mer och bra är väl det så jag kan somna tidigare ikväll, om inte bebis vill ut då. Men verkar inte som det!

Nu ska jag gå ut i köket, steka 2 ägg och rosta två bröd, äta dem och kolla på tvn. Blir en lugn dag idag skulle jag tro! Får se vad dagen ger mig för idéer :P


Kommentarer
Postat av: z

en person tipsade mig nyss om halsbrännan man får vid graviditeten och hon sa att sötmandlar är det enda som hjälper emot de! har dock inte provat själv eftersom jag inte fått det än :)

2011-06-22 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0